Our 1ère OIB classes in Cambridge

On Monday 22nd January, students from 1ere OIB classes travelled to Cambridge to visit Newnham College, Sylvia Plath‘s alma mater, and to hear Dr Sam Lucy, head of admissions for Cambridge colleges, talk and answer questions about the admissions process.

After lunch, students went on a guided tour of Cambridge, taking in some of the most famous colleges and hearing some of the university’s history.

"Collaboration" de Ronald Harwood interprétée par le club th...
"Collaboration" de Ronald Harwood interprétée par
Les élèves option cinéma en tournage sur l'île de Jersey
La 33ème édition du Festival Arabe