Nos Élèves à Paris pour célèbrer le Sport Scolaire

Our Students in Paris to celebrate School Sports

Le mercredi 18 Septembre, 12 de nos élèves, dont 3 Jeunes Reporters Internationaux ont pris part à la JNSS (Journée Nationale du Sport Scolaire) à Paris, au sein d'une délégation AEFE.

Une belle opportunité de se dépasser et de partager des moments sportifs. Un événement qui a été riche en énergie et en esprit d'équipe.

Au programme, rencontre avec des établissements franciliens, épreuves sportives variées, et ceci sous le patronage de personnalités gouvernementales, sportives et médiatiques.

Retour en vidéo avec le témoignage de nos élèves et leurs impressions sur cette journée :

INSTAGRAM POSTS 2

On Wednesday, September 18th, 12 of our students, including 3 Junior International Reporters, participated in the JNSS (School Sports National Day) in Paris, as part of a delegation from AEFE.

It was a wonderful opportunity to push their limits and share sporting moments together. The event was filled with energy and team spirit.

The program included meetings with schools, various sports competitions, all under the patronage of governmental, sporting, and media personalities.

Here’s a video recap featuring our students’ testimonials and their impressions of this special day.

INSTAGRAM POSTS 3